Technik Reklamy

 

Technik reklamy zajmuje się przeprowadzaniem analiz marketingowych, zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy, jego gustów i oczekiwań, opracowuje informacje niezbędne do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, uczestniczy w rozmowach handlowych. Kierunek technik reklamy łączy w sobie wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną oraz psychologiczną. Tak szeroki zakres wiedzy i umiejętności umożliwia uczniom sprawne poruszanie się we wszystkich zagadnieniach reklamowych. Należy pamiętać, że rynek reklamy wciąż jest w fazie rozwoju w Polsce, dlatego specjaliści od spraw marketingu i reklamy są i będą przez najbliższe lata bardzo pożądani jako pracownicy.

Dla kogo?

Dla każdego, kto chce kreować świat reklam oraz pracować nad rozpoznawalnością różnych marek.

Jeżeli:

  • masz wyobraźnię i jesteś kreatywny,
  • jesteś osobą komunikatywną,
  • interesujesz się reklamą i marketingiem,
  • lubisz pracować przy komputerze,
  • projektowanie grafik i materiałów reklamowych, animacja, montaż filmu, tworzenie spotów reklamowych wydają Ci się interesujące,
  • lubisz rysować, malować, fotografować…

…to ten kierunek jest dla Ciebie!

W czym będziesz dobry?

  • w opracowywaniu graficznych projektów reklamy wizualnej,
  • w sporządzaniu budżetów kampanii reklamowych,
  • w tworzeniu scenariuszy reklamy radiowej i telewizyjnej,
  • w opracowywaniu ofert handlowych,
  • w organizowaniu promocji sprzedaży towarów i usług reklamowych,
  • w stosowaniu różnorodnych technik reklamowych.

Dobry nie znaczy nudny.

  • W trakcie nauki weźmiesz udział w licznych zajęciach praktycznych oraz wyjazdach do drukarni.
  • Zabierzemy Cię na plener malarsko-fotograficzny oraz targi branżowe.
  • Z nami nauczysz się zarówno fotografii portretowej, jak i produktowej.
  • Nauczymy Cię pracować na specjalistycznych programach graficznych.

Serdecznie zapraszamy!


Sprawdź aktualności o kierunku na Facebooku.