Technik reklamy zajmuje się przeprowadzaniem analiz marketingowych, zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy, jego gustów i oczekiwań, opracowuje informacje niezbędne do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, uczestniczy w rozmowach handlowych. Kierunek technik reklamy łączy w sobie wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną oraz psychologiczną. Tak szeroki zakres wiedzy i umiejętności umożliwia uczniom sprawne poruszanie się we wszystkich zagadnieniach reklamowych. Należy pamiętać, że rynek reklamy wciąż jest w fazie rozwoju w Polsce, dlatego specjaliści od spraw marketingu i reklamy są i będą przez najbliższe lata bardzo pożądani jako pracownicy.
Dla kogo?
Dla każdego, kto chce kreować świat reklam oraz pracować nad rozpoznawalnością różnych marek.
Jeżeli:
…to ten kierunek jest dla Ciebie!
W czym będziesz dobry?
Dobry nie znaczy nudny.
Serdecznie zapraszamy!
Sprawdź aktualności o kierunku na Facebooku.